neettkish neettkish .

neettkish

هتل هاي 3 ستاره كيش

هتل ريان قائم كيش y.gify.gify.gif Deputy Ryan Kish hotel

هتل ريان قائم كيش از دسته هتل هاي 3 ستاره ميباشد كه در سال 1390 در مركز جزيره كيش به بهره برداري رسيده است و داراي 2 فاز نيز ميباشد. اين هتل، داراي 80 اتاق و در مجموع 240 تخت مي باشد كه با امكاناتي خوب آماده پذيرايي از ميهمانانتور كيش ميباشد.. از نظر رستوران و غذا، ميهمانان هر دو هتل، از يك مكان و غذا استفاده ميي كنند و اين هتل، از نظر موقعيت مكاني براي دسترسي به دريا و مجتمع هاي تجاري بسيار عالي است.

امكانات هتل ريان قائم كيش:

تاكسي سرويس،صندوق امانات،رستوران،كافي شاپ،ترانسفر فرودگاهي،لابي،پاركينگ،اينترنت،سيستم تهويه مطبوع،صندوق امانات و... ميباشد.

جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل تماشا كيشtamasha hotel kish 

هتل تماشا كيش يكي از هتل هاي 3 ستاره كيش مي باشد  كه در مركز جزيره زيباي كيش واقع شده و گردشگران زيادي را به خود جلب ميكند. اين هتل در بهار سال 1391 بازسازي شد و محيط مطبوع آن ميهمانان تور كيش را از هر فكري  فارغ ساخته و تعطيلات جامع و كاملي  را به آنان ارمغان مي دهد. هتل تماشا كيش حدود 10 دقيقه با فرودگاه و حدود 8 دقيقه با بازار فاصله دارد.هتل تماشا كيش نسبت به ساحل زيباي درياي خليج هميشه فارس و بازار در موقعيت مناسبي قرار گرفته است كه همين امر باعث ميشود گردشگران تور كيش تعطيلات خوبي را دراين هتل بگذرانند. اين هتل داراي 60 اتاق با ظرفيت 2 و 3 و 4 و 5 تخته مي باشد و از حدود 22 پرسنل تشكيل شده است. هزينه اقامت براي كودك 2 تا 5 سال در هتل تماشا كيش 7 هزار تومان و كودك بالاي 5 سال اندازه يك شخص بزرگسال محاسبه مي شود.

امكانات رفاهي هتل تماشا كيش

شامل: لابي، رستوران، كافي شاپ، نمازخانه، لاندري، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصي، پاركينگ و ... مي باشد.

جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل تاپ رز كيش Hotel Rose Island tops

هتل تاپ رز كيش از هتل هاي 3 ستاره در قلب جزيره زيباي كيش در زميني به مساحت 13 هزار هكتار بنا شده است. اين هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشكيل شده است و داراي 37 ويلاي ساحلي كه مشرف به ساحل مي باشد و كمتر از 50 متر با دريا و اسكله فاصله دارد. هتل تاپ رز كيش روبروي بازار پرديس در انتهاي خيابان ابن سينا واقع شده است و با مركز خريد پانيذ 10 دقيقه به صورت پياده فاصله دارد به همين دليل گردشگران تور كيش ميتوانند لحظات خوبي را در اين هتل بگذرانند.

امكانات هتل تاپ رز كيش:

لابي،كافي شاپ،چايخانه سنتي،رستوران با اجراي موسيقي زنده،پاركينگ،لاندري،خدمات خانه داري،تاكسي سرويس،فضاي سبز،صندوق امانات خصوصي،كانتر خدمات گردشگري،خدمات خشكشويي،ترانسفر فرودگاهي و ... ميباشد.

جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل آرامش كيش  Aramesh Hotel Kish

هتل آرامش كيش يكي از خوب ترين هتل هاي 4 ستاره كيش ميباشد كه در موقعيت عالي و در جزيره زيباي كيش قرار دارد. اين هتل 4 ستاره در سال 1390 افتتاح شده است كه در مقابل بازار زيتون، بلوار دريا واقع شده و از نزديكي به بازارهاي اصلي كيشنظير: بازار ونوس و  بازار مريم ، بازار زيتون ، بازار مركز تجاري و همچنين دسترسي آسان به اماكن تفريحي و گردشي نظير: اسكله‌ي بزرگ تفريحي ، بولينگ مريم ، مركز ورزش هاي دريايي و غيره برخوردار مي باشد كه با اين امكانات آماده ي پذيرايي از مسافران تور كيش ميباشد.اتاق هاي هتل آرامش كيش نماي زيبايي از دريا و نماي جزيره كيش را به معرض نمايش مي گذارند .

امكانات هتل آرامش كيش:

 خدمات و امكانات  هتل شامل: صبحانه بوفه ، رستوران رز ، لابي ، كافي شاپ آرامش ، لاندري ، استقبال فرودگاهي ، خشكشويي ، اينترنت در لابي و اينترنت در اتاق ، ماهواره ، خدمات گردشگري و تورهاي تفريحي ، پاركينگ ، آسانسور ، صندوق امانات ، فضاي سبز ، سيستم اعلام و اطفاي حريق ، برق اضطراري و … مي باشد .گردشگران تور كيش با اقامت در هتل آرامش كيش مي توانند از امكانات آن به صورت رايگان بهره مند شوند و از سفر خود نهايت لذت را ببرند.

جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل ونوس كيش Hotel Venus Kish

هتل ونوس كيش يكي از هتل هاي سه ستاره كيش ميباشد. هتل ونوس كيش در زميني به مساحت 6345 مترمربع در پشت بازار ونوس واقع شده است.اين هتل يكي از هتل هاي خوب و نوساز مي باشد كه در نزديكي مركز خريد ونوس كيش واقع شده است. به همين دليل مسافران تور كيش كه در اين هتل اقامت دارند به راحتي مي توانند به اين مركز خريد بروند و از خريد خود لذت ببرند. هتل ونوس كيش يك هتل نو ساز بوده و زيبايي و مدرنيزه سازي درآن به خوبي رعايت شده است و هر ساله گردشگران زيادي را به سمت خود جذب مي كند.فاصله هتل با مركز شهر 2 دقيقه و تا فرودگاه 10 دقيقه با ماشين ميباشد. در هتل ونوس كيش اتاق جلسه مجهز براي برگزاري جلسات مهم كاري مسافران تور كيش موجود است.

امكانات هتل ونوس كيش:

لابي،كافي شاپ، ،رستوران،اينترنت،تاكسي سرويس،كافي نت،صندوق امانات خصوصي،ترانسفر رايگان فرودگاه،آسانسور،لاندري،نمازخانه،فضاي سبز،اتاق بيليارد،روم سرويس 24 ساعته،گشت سياحتي جزيره،خدمات خانه داري و ... ميباشد.

 

جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط:

تور كيش دي 95

تور كيش زمستان 95 

تور كيش بهمن 95

تور كيش اسفند 95

 

 تور كيش نوروز 96 


برچسب: هتل هاي 3 ستاره كيش، ارزانترين هتل هاي 3 ستاره كيش، مناسب ترين هتل هاي 3 ستاره كيش، بهترين هتل هاي 3 ستاره كيش،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۵۹:۱۳ توسط:hengameh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :