neettkish neettkish .

neettkish

هتل هاي كيش

پاراسل و تيوب سواري كيش

پاراسل و تيوب سواري كيش يكي از پر طرفدار ترين و با هيجان ترين تفريحات جزيره كيش مي باشد اين ورزش آبي به اين شرخ مي باشد كه گردشگران تور كيش بر روي چتر پارسل سوار شده و به كمك يك طناب به طول حدودا 160 متر با يك قايق با سرعت زياد بر روي دريا كشيده مي شوند. گردشگران تور كيش نوروز 96 مي توانند با انتخاب اين مكان تفريحي و زيبا سفري خوش و با هيجيا را در كنار خانواده خود تجربه كنند.

بابت خريد و رزرو بليط تور كيش نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترين قيمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالي گشت تماس حاصل فرماييد.

نخلستان باغ بهشت كيش

نخلستان باغ بهشت كيش تنها نخلستاني مي باشد كه از دوران قديم به جاي مانده است كه در حال حاضر يكي از زيباترين مكان هاي گردشگري تور كيش مي باشد. اين نخلستان در غرب محلي به نام سفين قرار دارد اين نخلستان با چشم انداز زيباي خود در هنگام غروب خورشيد مكاني رويايي و آرامش بخشي را به وجود مي آورد. لازم به ذكر است كه يكي از شغل هاي قديم افراد جزيره كاشت نخل بوده است كه حدودا بيشتر درآمدهاي خانواده ها از نخلستان ها بوده يكي از نماد هاي جزيره كيش نخل مي باشد. در در دهه ي اخير سازمان توسعه ي فضاي سبز جزيره كيش اهميت ويژه اي براي نخلستان ها قائل شده وبه سامان دهي نخلستان ها پرداخته است از جمله اين نخلستان ها مي توان به نخلستان طلوع كيش با طول ۱۵ كيلومتر در شرق جزيرهكيش اشاره كرد كه نهال هاي آن در سال 1373 كاشته شده است.

بابت خريد و رزرو بليط تور كيش و جهت اطلاع از مناسب ترين قيمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالي گشت تماس حاصل فرماييد.

غواصي در جزيره كيش

 

 

غواصي در جزيره كيش يكي از هيجان انگيزترين و بهترين تفريح براي گردشگراني كه هيجان را دوست دارند مي باشد. غواصي كردن در آب هاي خليج فارس يكي از زيباترين تفريحات مي باشد گردشگران تور كيش مي توانند در هنگام غواصي و ديدن از ماهي هاي خليج فارس به آن ها غذا هم بدهند غواصي در كيش در تمامي فصول از سال ممكن است  در سايت هاي زيباي غواصي كيش ماهي ها و جانوران بسيار زيبايي از جمله : ماهي جراح، دخترناخدا، هامور، جاش، ساردين، باراكودا، تون، اژدرماهي و همچنين سفره ماهيان زيبا و شكيل مي‌ باشد.

بابت خريد و رزرو بليط تور كيش و جهت اطلاع از مناسب ترين قيمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالي گشت تماس حاصل فرماييد.

درخت سبز كيش

درخت سبز كيش از كهنسالترين و با قدمت ترين درخت لور در جزيره زيباي كيش مي باشد. عمر اين درخت 600 سال است. درختان لور يا انجير در ابتدا تنه مي باشد ولي با رشد درخت شاخه هاي آن به سمت زمين آويزان ميشوند و بعد از مدتي در آن فرو مي روند كه خود به تنه تبديل ميشوند. اين روند تا جايي ادامه پيدا مي كند تا يك درخت با چندين ساقه به هم پيچيده و در داخل زمين بوجود مي آيد. اين مجموعه به دليل سرسبزي و دارا بودن آلاچيق و صندلي هايي با طراحي خاص و جالب توجه زيادي از گردشگران تور كيش را به خود جلب كرده است. تعدادي از مردم اعتقاد دارند كه اين درختان انرزي هاي خوب و مثبتي دارند و به همين دليل براي برآورده شدن نيازهايشان نخ ها و پارچه هايي به شاخه هاي آن مي بندند.

 

اسكله تفريحي كيش

در مركز جزيره كيش در انتهاي بلوار دريا يك اسكله تفريحي با عرشه ي چوبي زيبا قرار گرفته است كه از مهم ترين و پر بازديد ترين مكان هاي ديدني كيش مي باشدكه هر ساله گردشگران تور كيش زيادي براي بازديد به اين اسكله تفريحي مي آيند. اين اسكله كه با روش شمع فلزي و با چهار فضاي اقماري توسط متخصصان ايراني احداث شده است با فضاي مناسب پياده روي، گردشگران را به سوي آب هاي نيلگون خليج فارس هدايت مي كند. اسكله تفريحي كيش فضايي مهيج و شگفت انگيز براي تفريح ايجاد كرده به گونه اي كه مسافران تور كيش مي توانند در كمترين فاصله ي ممكن دنياي آبزياني نظير مرغان دريايي و حركت جمعي لاك پشت ها را به تماشا بنشينند. اين اسكله طولي بيش از 400 متر دارد و بدون اثر تخريبي براي زيستگاه هاي دريايي است. اطراف اسكله چندين رستوران و كافه وجود دارد. قايق هاي پدالي، جت اسكي، قايق هاي پارويي، امكانات غواصي، قايق هاي ماهيگيري، سه چرخه هاي آبي، قايق هاي كف شيشه اي از ديگر امكانات اسكله است.

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردن از قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل نماييد.

مطالب مرتبط : 

 

تور كيش نوروز 96


برچسب: بهترين هتل هاي كيش، لوكس ترين هتل كيش، مجلل ترين هتل كيش،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۲۶:۴۰ توسط:hengameh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :