neettkish neettkish .

neettkish

جاذبه هاي گردشگري كيش

خانه اعياني كيش :

يكي ديگر از جاذبه هاي جزيره كيش مي باشد كه زياد به آن توجه نمي شود اما يادگار خانه هاي باستاني و چند  خانواري است كه در بيشتر شهرستان هاي يزد و كاشان به چشم مي خورد و داراي وسعت زيادي مي باشد. آثاري كه در اين خانه به جا مانده از جمله كاشي هاي ستاره اي شكل، مانند كاشي هايي هستند كه در دوره ايلخاني در بناهايي چون سلطانيه و تخت سليمان استفاده شده است. همين امر نشان مي دهد كه اين عمارت متعلق به يكي از افراد ثروتمند كيش مي باشد.

 

_اعياني_كيش_5.jpg

 

 

 

 

خانه مردم شناسي بوميان كيش

خانه مردم شناسي بوميان كيش

خانه مردم شناسي بوميان كيش در قديمي ترين محله جزيره كيش ( سفين قديم ) قرار دارد. اين بنا كه به همت بوميان كيش راه اندازي شده است قدمتي 200 ساله دارد و داراي 2000 متر مربع مساحت مي باشد كه از 15 اتاق و 2 حياط مجلسي و خانوادگي تشكيل شده است.

اين خانه به منظور معرفي تاريخ، فرهنگ، آداب و رسوم، نحوه زندگي و صنايع دستي بوميان كيش و توسعه گردشگري، قديمي ترين خانه سفين قديم با موافقت سازمان منطقه آزاد كيش به خانه مردم شناسي بوميان كيش تبديل گرديد كه نمادي از اصالت ميهمان نوازي مردمان جزيره كيش است.

خانه مردم شناسي براي بوميان كيش بويژه اهالي سفين قديم به واسطه گذراندن دوران مكتب خانه و فراگيري قرآن داراي جايگاه ويژه اي مي باشد و به حاج عبدا.. بن شاهين يكي از سرشناس ترين و محبوب ترين اشخاص بومي كيش تعلق داشته است، اين شخص تاجر مرواريد و صاحب يكي از بزرگترين لنج هاي بادباني آن زمان بود كه به حرفه نجاري و گلافي ( لنج سازي ) نيز مهارت داشت و اين منزل را از سه نسل قبل از خود به ارث برده بود.

يك هزار بافت سنتي و معماري اين خانه با وسايل و امكانات سنتي آن در 60 سال گذشته حفظ شده و بخش هايي از آن با استفاده از مصالح بومي بازسازي گرديده است. حياط مجلس داراي دو ايوان و دو اتاق بزرگ براي پذيرايي از ميهمانانو گردشگرانتور كيش است، زنان در  گذشته در اين حياط رفت و آمد نداشتند ولي حياط خانوادگي يا همان ( زنانه) متعلق به زنان و دختران خانه بوده و مردان غريبه اجازه ورود به اين محوطه را نداشتند.

اين خانه از بخش هايي مثل مجلس (اتاق مهمان مردان) ، اتاق زمستاني ، چندول (انبار خرما و محل استحصال شيره خرما ) ، مطبخ ( آشپزخانه ) ، بيت العود ( اتاق خواب ) ، بيت الافروخ ( مكتب خانه ) ، بيت القهوه ( اتاق مهمان زنان ) و ... تشكيل شده است.

خانه مردم شناسي بوميان كيش آماده پذيرايي از گردشگران تور كيش مي باشد و مقرر شده در  اين خانه بصورت زنده شيوه معيشت و كار بوميان كيش در دوران قديم به گردشگران معرفي شود. نژاد بوميان جزيره كيش، دراويدي، سومري، نورديك، سامي، سياه پوست و سفيد پوست مي باشد .

خانه مردم شناسي بوميان كيش

 

ساحل درختان نارگيل كيش

ساحل درختان نارگيل كيش

ساحل درختان نارگيل كيش بهترين گزينه براي گردشگران تور كيش علاقه مند به طبيعت مي باشد،  اين ساحل در شرق جزيره در نزديكي اسكله بزرگ تفريحي و پلاژ آقايان واقع شده است و با درختان نارگيل فراوان ، لور قديمي و آلاچيق هاي متنوع در امتداد ساحل، يكي از قشنگترين سواحل جزيره كيش به شمار مي رود. اين ساحل آرامش منحصر به فردي را به گردشگران تور كيش ارائه مي دهد كه از قدم زدن در سواحل آن خسته نخواهند شد.

پروازهاي تفريحي كيش

parvaztafrihi.jpg

پروازهاي تفريحي يكي از هيجان انگيزترين تفريحات جزيره كيش مي باشد. گردشگران مي  توانند پرواز با گلايدر , كايت موتور دار و جايروكوپتر بر فراز آسمان آبي آبهاي نيلگون خليج فارس اين امكان را به گردشگران تور كيش مي دهد كه زيبايي ها و جذابيت هاي جزيره نقره فام كيش  را در حين پرواز و از آسمان بازديد كنند. فرودگاه بين المللي جزيره كيش داراي يك باند گلايدر 1500 در 3000 متر است كه پرواز كردن را براي مسافران تور كيش كه علاقه مند به هيجان پرواز  هستند را امكان پذير كرده است.مسافران با پرواز كردن برروي جزيره سفر به يادماندني را سپري مي كنند.

بانجي جامپينگ كيش

banji_jamping_1.jpg

بانجي جامپينگ كيش اولين بانجي جامپينگ ساحلي در كشور است كه در شهر زيرزميني كاريز كيش قرار دارد.سقوط آزاد از ارتفاع بالا بر فراز خيلج فارس، بانجي جامپينگ يك تفريح  فوق  العاده مهيج و در ظاهر ترسناك و هيجان انگيز مي باشد و مانند ساير تفريحات جزيره كيش است كه مسافران تور كيش مي توانند از آن لذت ببرند.

banji_jamping_.jpg

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.


_اعياني_كيش.jpg

مطالب مرتبط:

تور كيش زمستان 95 

تور كيش دي 95 

تور كيش بهمن 95 

تور كيش اسفند 95 

تور كيش نوروز 96 

تور كيش از شيراز 

تور كيش از اصفهان 

تور كيش از تبريز 

تور كيش از مشهد 

 

تور كيش از كرمانشاه



برچسب: جاذبه هاي گردشگري كيش، بهترين جاذبه هاي گردشگري كيش، مكان هاي گردشگري كيش، جاذبه هاي ديدني و گردشگري كيش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۴۳:۳۶ توسط:hengameh موضوع:

جاذبه هاي گردشگري مشهد

مجموعه تفريحي كوهسنگي

_مشهد3.jpg

پارك كوهسنگي مشهد با دو كوه سنگي كه نزديك به شهر مقدس مشهد مي باشد به اين نام معروف شده است. اين پارك نزديك رشته كوه هاي جنوبي شهر مشهد واقع شده است كه از زيباترين جاذبه هاي تفريحي مشهد مقدس مي باشد. پارك كوهسنگي مشهد رتبه سوم را به علت بازديد گردشگران تور مشهد بعد از حرم مطهر امام رضا عليه السلام و آرامگاه فردوسي كسب كرده است.

_مشهد5.jpg

كوهسنگييكي از قديمي ترين و خاطره انگيز ترين گردشگاه هاي مشهد است كه به دليل وجود  دو كوه سنگي مشرف به شهر به اين نام خوانده مي شود و در كنار رشته كوه هاي جنوبي مشهد واقع شده است.هواي لطيف و ديد مناسب ,پارك كوهسنگي مشهد گردشگاه ها قديمي مشهد از فراز كوه هايي كه رسيدن به بالاي آنها سهل وآسان است، اين پارك زيباي مثلثي شكل را از دير باز مورد استقبال زائران و مجاوران تور مشهد قرار داده است.

 

 

 

 

آرامگاه حكيم ابوالقاسم فردوسي مشهد:

_حكيم_ابوالقاسم_فردوسي1.jpg

آرامگاه حكيم ابوالقاسم فردوسي توسي در ميان باغي مصفا به فاصله ۲۰ كيلومتري شمال شهر مشهدواقع شده است.اين بناي يادمان توسط هوشنگ سيحون بر پايهٔ طرح پيشين آن توسط حسين لرزاده با كمي تغييرات در ابعاد و اندازه و تزئينات، طراحي و بازسازي شد.ساختمان كنوني آرامگاه در سال ۱۳۱۳هم‌زمان با آيين‌هاي هزاره فردوسي گشايش يافت.كيخسرو شاهرخ در سال 1305 در توس مكان دفن اين شاعر را پيدا كرد. طول مقبره ي فردوسي 6متر و عرض آن 5 متر بوده است . آرامگاه به شكل بناهاي پرسپوليس و مقبره كورش در پاسارگاد ساخته شده است. مساحت ساختمان نهصد و چهل و پنج متر بود و براي تزيين آن بهترين سنگ تراش ها تصاويري از شاهنامه را بر روي ديواره هاي ساختمان حك كردند. اين بنا در جشن هزاره ابولقاسم فردوسي افتتاح شد. موزه اي نيز در نزديكي ساختمان مقبره ساخته شده و مي توانيد در آنجا بهترين و نفيس ترين شاهنامه ي فردوسي را ببينيد. مهدي اخوان ثالث به خواسته خودش در كنار اين شاعر بزرگ دفن شده است.

_فردوسي3.jpg

حكيم ابوالقاسم فردوسي در حدود سال سيصد و بيست و نه ه.ق در شهر طبران توس به متولد شد. پدرش از كشاورزان توس بود كه ثروت و موقعيت عالي داشت. ابولقاسم فردوسي در جواني با درآمدي كه از اين املاك پدرش به ارث برده بود زندگي خود را مي گذراند و به كسي محتاج نبود. اما كم كم اموال خود را خرج سرودن شاهنامه كرد و در پيري به تنگدستي و فقر رسيد.به مسافران تور مشهد پيشنهاد ميكنيم ازمقبره شاعر بزرگ ايران ديدن فرمايند.

 

باغ موزه نادر شاه مشهد :

_موزه_نادر_شاه_مشهد_3.jpg

آرامگاه نادر شاه بنايي است درمجموعه باغ موزه نادريدر شهر مشهدكه به يادبود نادر شاه افشاردر سال ۱۳۴۲ خورشيدي توسط هوشنگ سيحونطراحي و ساخته شده‌است. ساختمان آرامگاه نادر شاه از قسمت مركزي كه محل تدفين نادرشاهميباشد و دو تالار موزه تشكيل شده است كه يكي از آنها موزه اسلحه دوره‌هاي مختلف تاريخ ايران و ديگري موزه اسلحه و آثار مربوط به دوران نادرشاهرا نمايش ميدهد.

باغ موزه نادرشاه در چهارراه شهدامشهدواقع شده است. در اين موزه مجسمه سنگي از نادر شاه افشار قرار دارد كه به طرز ماهرانه اي ساخته شده است. در اين موزه غرفه هايي زيادي موجود است كه شامل نمايشگاه عكس هاي مربوط به حوادث دوره نادرافشار مي باشد. همچنين اين موزه شامل انواع اسلحه ششلول, سلاح سرد و گرم, انواع شمشير, خنجر و تجهيزات جنگي مي باشد كه به دوره هاي مختلف قاجار, صفوي و افشاريه برمي گردد. اين باغ به دستور نادر شاه در سال۱۱۴۵روبه روي حرم امام رضا ساخته شده است. در اين موزه شما مي توانيد تمامي اشيائي كه به دوره هاي قبل به الخصوص زمان قاجار برمي گردد را ببينيد.

 

پارك وحدت مشهد

پارك وحدت مشهد در مكاني به مساحت بيست هكتار در اطراف بلوار وحدت در شرق مشهد به عنوان بزرگترين پارك مشهدمقدس مي باشد و هرساله گردشگران تور مشهد زيادي را به خود جلب مي كند.اين پارك درسال ۱۳۴۵ شمسي تاسيس شده و از آن زمان تاكنون بخش هاي  مختلف فرهنگي و ورزشي و تفريحي درآن بنا شده است و هم اكنون نيز در حال به روز رساني و پيشرفت وگسترش بيشتري براي پارك مي باشند .

 


اين پارك بخاطر داشتن امكانات سياحتي و تفريحي و ورزشي همچون فضاي سبز ، درياچه مصنوعي ، آب نما و آبشار ،تئاتر و سينما هاي تابستاني ، و امكانات ورزشي از قبيل سكوهاي تنيس روي ميز ، شطرنج ، زمين هاي ورزشي و زمين اسكيت و …جز بهترين مناطق گردشگري تور مشهد مي باشد . در اين پارك علاوه بر اين با احداث مجتمع فرهنگي امام رضا (ع) توسط اداره كل ارشاد اسلامي خراسان ، كتابخانه و مراكز فعاليت هاي فرهنگي و هنري باعث رفاه حال مسافران تور مشهد شده است.


 

سفره خانه سنتي ترنج

زائران عزيز حرم مطهر (ع) اگر طرفدار غذاي ايراني هستند و دوست دار صرف غذا در فضايي زيبا و سنتي نوش مي باشد، “سفره خانه سنتي ترنج” انتخاب خوبي براي مسافران تور مشهد مي باشد.در اين سفره خانه مي توان انواع غذاهاي سنتي با بهترين كيفيت و مرغوب را نوش جان كنيد.

_مشهد1.jpg

مطالب مرتبط : 

تور مشهد زمستان 95 

تور مشهد دي 95 

تور مشهد بهمن 95 

تور مشهد اسفند 95 

تور مشهد نوروز 96 

تور مشهد از شيراز 

تور مشهد از تبريز 

تور مشهد از اصفهان 

تور مشهد از كرمانشاه 

 

تور مشهد از كيش



برچسب: جاذبه هاي گردشگري مشهد، بهترين جاذبه هاي گردشگري مشهد، مكان هاي گردشگري مشهد، جاذبه هاي ديدني مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۳۹:۵۴ توسط:hengameh موضوع:

جاذبه هاي گردشگري دبي

از جذاب ترين مكان هاي گردشگري دبي برج الماس دبي است.اين برج يك آسمان خراش فوق العاده زيبا با ارتفاع 360 متري با 744 طبقه از برترين جاذبه هاي دبي و تنها ساختمان بلند دبي و دنيا مي باشد و اسم آن در فهرست بلندترين برج هاي جهان نيز به چشم ايد. از ديدني هاي اين آسمان خراش مي توان به 35 آسانسور ان كه براي مشاغل اداري احداث شده اشاره كرد. اين برج دبي در سال 2005 ميلادي كار ساخت آن آغاز و در سال 2009 ميلادي با گذشت تنها 4 سال به اتمام رسيد. گردشگران تور دبي با رفتن به اين برج مي توانند لحظات نكويي را سپري  كنند.

 

موزه دبي

تماشاي زندگي بوميان قديمي امارات قبل از پيدايش نفت در اين سرزمين بيان كننده زندگي فرهنگي و تجاري مردمان اين سرزمين امير نشين مي باشد.مطمئناً گردشگران تور دبي با  بازديد از اين موزه ها مطالب زيادي از اهميت خور، معماري سنتي، صحرا، صيد مرواريد، مساجد و بازارها مي اموزند. قدمت بعضي از اشياء اين موزه ها به 40 قرن پيش بر مي گردد. اگر علاقه مند به ديدن و درك بافت تاريخي امارات و زندگي بوميان قديم دبي هستيد آژانس سالي گشت بازديد از موزه ها را به شما توصيه مي نماييد.

 

 

 

جهت اطلاعات بيشتر از تور هاي دبي با شماره تماس 88178815-021 تماس حاصل فرماييد.

مسجد جميرا دبي

مسجد در دبي، در امارات عربي متحده است كه مسجد جميرا در منطقه جميرا دبي قرار دارد. اين مسجد با يك گنبد به ارتفاع ۱۶ متر، و دو مناره مرتفع بطول تقريبي ۴۰۰ متر، و منبري بسيار شيك ، نمونه‌اي از معماري نوين اسلامي است.در نماسازي اين مسجد از سنگهاي ممتاز به رنگ كرمي مايل به صورتي استفاده شده‌است.اين مسجد از مشهورترين مسجد هاي شهر دبي است.تصوير اين مسجد بعنوان سمبلي بر روي اسكناسهاي 500 درهمي چاپ شده است.گردشگران تور دبي مي توانند از اين مكان تاريخي بازديد كنند.

 

 

آب نماي دبي

abnama1.jpg

يكي از معروف ترين جاذبه هاي گردشگري دبي آب نماي بسيار بزرگ برج خليفه است. اين آب  نماي دبي با پخش موزيك تغيير شكل مي دهد و با نورهاي جالبي شروع به فوران مي كند. هميشه براي مشاهده از آب نما در اين محل گردشگران تور دبي را مشاهده مي كنيد كه از نقاط دور و نزديك آمده اند تا از اين مكان ديدني بازديد كنند. اين آب نما در هر ثانيه ۸۳۳ هزار ليتر آب را در فضا منتشر مي كند. در همين لحظه برخي ربات ها نيز به كار گرفته شده اند كه آب ها را تغيير شكل مي دهند و نظر گردشگران تور دبي را به خود جلب مي كند. منطقه اي كه اين آب نما بكار گرفته شده در درياچه مصنوعي برج خليفه در مسافتي به ميزان ۳۰۰ هكتار مي باشد.اين آب نما داراي ۶۶۰۰ چراغ است كه با هزينه ۲۱۸ ميليون دلار آمريكا بنا شده است.



برچسب: جاذبه هاي گردشگري دبي، بهترين جاذبه هاي گردشگري دبي، مكان هاي گردشگري دبي، جاذبه هاي ديدني و گردشگري دبي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۳۷:۰۱ توسط:hengameh موضوع:

هتل هاي 4 ستاره استانبول

هتل كناك استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Konak Hotel

هتل 4 ستاره كناك استانبول Istanbul Konak Hotel در سال 1972 در منطقه تكسيم شهر استانبول بنا شده است. هتل در 7 طبقه و در مجموع از 1177 اتاق و سوييت و اتاق هاي دلوكس تشكيل شده است.دو رستوران هتل كناك با انواع غذا ها آماده پذيرايي از ميهمانان تور استانبول مي باشند و همچنين در اين هتل 22 اتاق كنفرانس در نظر گرفته شده است. هتل كناك مجهز به اينترنت بي سيم رايگان مي باشد.فاصله هتل كناك استانبول تا فرودگاه آتاتورك تركيه حدود 188 كيلومتر مي باشد. در اين هتل صبحانه به صورت بوفه سرو مي شود. همچنين ايستگاه قطار شهري و اتوبوس به هتل نزديك مي باشند.اين هتل در سال 2012 آخرين بازسازي خود را انجام داده است.

-كناك-استانبول.gif

ساير عكس ها و امكانات هتل كناك استانبول:

رستوران بين المللي، پذيرش شبانه روزي،تهويه مطبوع،گاو صندوق،اينترنت بي سيم،سيستم گرمايش،تلويزيون، ماهواره،آسانسور،صرافي،صندوق امانات، لباسشويي، خشكشويي، اتوكشي، سالن كنفرانس، پاركينگ و...

-كناك-استانبول-1.gif

-كناك-استانبول-2.gif

-كناك-استانبول-3.gif

 

جهت خريد و رزرو تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل گرند اوزتانيك استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Grand Oztanik  Hotel

هتل 4 ستاره گرند اوزتانيك استانبول Istanbul Grand Oztanik Hotel در سال 2005 ميلادي در منطقه تكسيم شهر استانبول بنا شده است. اين هتل در 9 طبقه و مجموعا از 1933 اتاق تشكيل شده است. رستوران اين هتل انواع غذاها را براي ميهمانان تور استانبولسرو مي كند.اين هتل يك اتاق جلسه و كنفرانس مجهز نيز دارد. اين هتل به اينترنت پرسرعت بي سيم مجهز مي باشد. هتل گرند اوزتانيك استانبول با فرودگاه بين المللي آتاتورك تركيه 166 كيلومتر فاصله دارد. اين هتل با ايستگاه قطار شهري و اتوبوس و همچنين مراكز خريد 2 دقيقه فاصله دارد. اين هتل در سال  2012 بازسازي شده است.

-گرند-اوزتانيك-استانبول.gif

-گرند-اوزتانيك-استانبول-1.gif

ساير امكانات و تصاوير هتل گرند اوزتانيك استانبول:

رستوران بين المللي،پذيرش شبانه روزي،خدمات خانه داري،لباسشويي، خشكشويي، اتوكشي،گاو صندوق،آسانسور،خدمات تحويل بار و چمدان،سيستم گرمايش،تهويه مطبوع،بار، امكانات جلسه و ضيافت،سرو صبحانه در اتاق، فكس و كپي، فروشگاه، ماساژ، سونا، مركز سلامت و آبگرم SPA،حمام سنتي تركي و بخار، استخر سرپوشيده و...

-گرند-اوزتانيك-استانبول-3.gif

-گرند-اوزتانيك-استانبول-4.gif

-گرند-اوزتانيك-استانبول-2.gif

-گرند-اوزتانيك-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان پيدا كردن از بهترين قيمت با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل گرين پارك تكسيم استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Green Park  Hotel

هتل گرين پارك تكسيم استانبول Istanbul Green Park Taksim Hotel يكي از هتل هاي 4 ستاره خوب با موقعيت عالي مي باشد كه در سال 1995 ميلادي در منطقه ميدان تكسيم شهر استانبول بنا شده است.اين هتل در 88 طبقه و در مجموع از 81 اتاق و 6 سوييت تشكيل شده است و آماده سرويس دهي به مسافران تور استانبول مي باشد.فرودگاه بين المللي آتاتورك استانبول تركيه حدود 200 كيلومتر با هتل فاصله دارد.آثار توريستي و تاريخي استانبول نظير مسجد سلطان احمد و قصر توپكاپي 3.5 كيومتر با اين هتل فاصله دارند.همچنين 2 رستوران اين هتل با انواع غذاهاي فرنگي و دريايي آماده پذيرايي از ميهمانان تور استانبول مي باشند.هتل گرين پارك با ايستگاه قطار شهري فقط 33 دقيقه فاصله دارد.اين هتل آخرين بار در سال 20133 بازسازي شده است.

-گرين-پارك-استانبول.gif

-گرين-پارك-استانبول-1.gif

امكانات و تصاوير هتل گرين پارك تكسيم استانبول:

رستوران بين المللي، لابي،تهويه مطبوع،سيستم گرمايش،پارك كودكان،كافي شاپ،ماهواره،اينترنت در لابي و اتاق ها،خدمات خانه داري،استخر سرپوشيده،سونا،جكوزي، فضاي سبز، لاندري، ترانسفر رايگان فرودگاه، كافي نت،صندوق امانات اختصاصي،سالن ورزشي و بدنسازي، پاركينگ، زمين تنيس، بيليارد و...

-گرين-پارك-استانبول-2.gif

-گرين-پارك-استانبول-3.gif

-گرين-پارك-استانبول-4.gif

-گرين-پارك-استانبول-5.gif

-گرين-پارك-استانبول-6.gif

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل ماربل استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Marble Hotel

هتل ماربل استانبول Istanbul Marble Hotel يك هتل 4 ستاره مي باشد كه در فاصله 100 متري ميدان تكسيم استانبول بنا شده است.اين هتل در 7 طبقه و با 899 اتاق و سوييت آماده استقبال از گرشگران تور استانبول مي باشد.فاصله هتل ماربل تا جاذبه هاي توريستي و تاريخي استانبول نظير برج گالاتا،دلمه باغچه و... حدود يك كيلومتر و كاخ سلطان احمد 33 كيلومتر مي باشد. اين هتل با فرودگاه بين المللي آتاتورك استانبول تركيه 20 كيلومتر فاصله دارد.هتل ماربل استانبول در نزديكي ايستگاه مترو و مراكز خريد و رستوران هاي خيابان استقلال قرار گرفته است.رستوران اين هتل با انواع غذاها و نوشيدني ها با نمايي بي نظير از تنگه بسفر آماده پذيرايي از مسافران تور استانبول مي باشد.

-ماربل-استانبول.gif

تصاوير و امكانات هتل ماربل استانبول:

رستوران،پذيرش شبانه روزي،تهويه مطبوع،سيستم گرمايش،اينترنت بي سيم،گاو صندوق، بار،خدمات تحويل بار و چمدان،اجاره اتومبيل،صرافي، خشكشويي، فكس و كپي، حمام سنتي تركي و بخار، استخر روباز، ماساژ، سالن كنفرانس و...

-ماربل-استانبول-1.gif

-ماربل-استانبول-2.gif

-ماربل-استانبول-3.gif

-ماربل-استانبول-4.gif

-ماربل-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل گراند آسيان استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Grand Asiyan  Hotel

هتل گرند آسيان استانبول Istanbul Grand Asiyan Hotel يكي از هتل هاي 4 ستاره مي باشد كه در سال 1987 در منطقه لاللي شهر استانبول ساخته شده است. اين هتل درطبقه و در مجموع با 87 اتاق تميز و زيبا آماده پذيرايي از مسافران تور استانبول مي باشد. همگي اتاق ها داراي تلفن،تلويزيون ال سي دي،ميني بار،گاو صندوق،سشوار،حمام با وان،توالت فرنگي،اينترنت بي سيم رايگان،سيستم تهويه مطبوع و بخاري مركزي مي باشند. هتل گراند آسيان استانبول در قلب تاريخي و قديمي استانبول واقع شده است و گردشگران تور استانبول به  راحتي مي توانند از جاذبه هاي توريستي نظير مسجد سلطان احمد،كاخ توپكاپي،موزه اياصوفيه،آب انبار كليساي قديمي،بازار سرپوشيده،چشمه آلماني،ميدان سلطان احمد و... ديدن به عمل آورند. استانبول بسيار از توجه و علاقه شما خوشحال مي شود و دو روي سواحل خود را به شما نمايان مي سازد و با دو قاره به شما خوش آمد مي گويد،اروپا در سمت چپ و آسيا در سمت راست. حال شما در منطقه اروپايي آسيايي حضور داريد و هيچ گردشگر تور استانبول از شما خوش شانس تر نخواهد بود.همچنين ويژگي ديگر تنگه بسفر و پل بسفر مي باشد كه ميتوانيد شكوه آن را مشاهده بفرماييد. پشت شما كاخ توپكاپي همان محل فرمانروايي بسياري از امپراطوري هاي عثماني مي باشد. همين ويژگي ها بود كه استانبول را به عنوان پايتخت فرهنگي جهان در سال 2010 برگزيد. اگر شما مسافران تور استانبول قصد بازديد از ديگر مكان هاي گردشگري در شب را داريد، قدم زدن در خيابان استقلال بهترين گزينه خواهد بود و مي توانيد با كمي پياده روي بيشتر از دومين ساب وي قديمي جهان ديدن به عمل آوريد. شما مي توانيد راه برگشت خود را از تونل 601 متري تاريخي ساب وي كه در سال 1875 ساخته شده طي كرده به پل گالاتا برسيد و سپس گذري به برج گالاتا داشته باشيد و شهر استانبول را از زاويه هايي كه ژنوايي سازنده برج گالاتا مشاهده ميكرد ببنيد و وعده شام خود را در رستوران پاساژ قديمي چيچك تجربه كنيد. فاصله هتل گراند آسيان استانبول تا فرودگاه بين المللي آتاتورك استانبول تركيه حدود 20 كيلومتر مي باشد. اين هتل در سال 2007 به طور كامل بازسازي شده است.

-گرند-آسيان-استانبول.gif

-گرند-آسيان-استانبول-2.gif

تصاوير،عكس ها و امكانات هتل گراند آسيان استانبول :


برچسب: هتل هاي 4 ستاره استانبول، بهترين هتل هاي 4 ستاره استانبول، مجلل ترين هتل هاي 4 ستاره استانبول، لوكس ترين هتل هاي 4 ستاره استانبول،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۳۴:۲۷ توسط:hengameh موضوع:

هتل هاي 5 ستاره كيش

هتل پارميدا كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Parmida Hotel

هتل پارميدا كيش Kish Parmida Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره نوساز كيش است كه در سال 1393 پس از بازسازي با درجه بندي 4 ستاره به 55 ستاره ارتقا پيدا كرده و در مركز جزيره كيش واقع شده است. هتل پارميدا كيش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوييت زيبا و تميز همراه با امكانات و تجهيزات مدرن آماده پذيرايي از گردشگران تور كيش مي باشد. لابي هتل پارميدا كيش با ظرفيت پذيرايي 755 نفر و وجود كافي شاپ آمده استقبال از مسافران تور كيش مي باشد. هتل پارميدا كيش با موقعيت خوب خود به اكثر مراكز تفريحي و گردشگري  جزيره كيش همچون مركز تجاري كيش،كارتينگ كيش،اسكله تفريحي كيش و... نزديك مي باشد و همچنين پارك شهر كيش روبروي هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارميدا كيش با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي با آشپزهاي حرفه اي و مجرب خود آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافي شاپ هتل پارميدا كيش به صورت 244 ساعته به ميهمانان تور كيش هتل خدمات رساني ميكند. سالن هاي جلسات و همايش هتل پارميدا كيش مكان مناسبي براي برگزاري جلسات و ضيافت هاي ميهمانان تور كيش مي باشد.هتل پارميدا كيش با توجه به نرخ مناسب اقامت و كيفيت خدمات ، يكي از هتل هاي پرتردد جزيره كيش مي باشد.

هتل سورينت مريم كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورينت مريم كيش Kish Sorinet Maryam Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره با كيفيت جزيره كيش ميباشد كه در سال 13900 به گروه هتل هاي سورينت پيوست. هتل سورينت مريم كيش در جنوب شرقي ميدان اميركبير بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئيت زيبا و مدرن از جمله سوييت هاي جونيور،لوكس و پرزيدنشيال آماده استقبال از گردشگران تور كيش مي باشد. فاصله هتل سورينت مريم كيش با توجه به مركزيت هتل تا اكثر مراكز تفريحي و تجاري همچون اسكله تفريحي كيش،تالار شهر،مراكز خريد مرواريد،بازارهاي پرديس و... بسيار كوتاه مي باشد به طوري كه مسافران تور كيش مي توانند در فصول مناسب و در هواي مطبوع جزيره مسيرها را پياده طي نمايند. رستوران هتل سورينت مريم كيش با طبخ انواع غذاهاي دريايي و فرنگي آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ هتل بصورت  24  ساعته خدمات دهي ميكند. شايان ذكر است كه هتل سورينت مريم كيش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 كه به مجموعه هتل هاي سورينت پيوسته به طور كامل بازسازي شده است و جز معدود هتل هاي كيش است كه از تكنولوژي كنترل هوشمند (BMS) استفاده ميكند و در كنار هتل سورينت مريم كيش ساخت يك ساختمان ديگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رساني طرح ريزي شده است.

هتل شايگان كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Shaygan Hotel

هتل شايگان كيش Kish Shaygan Hotel با درجه بندي 5 ستاره جز هتل هاي قديمي و خوب كيش است كه در سال 13811 شمسي در زميني به وسعت هزار و پانصد متر مربع در مركز جزيره كيش بنا شده است. هتل شايگان كيش در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق زيبا و سوييت هاي رويال مجهز به جكوزي با نماي مشرف به دريا آماده پذيرايي از گردشگران تور كيش مي باشد. اين هتل در موقعيتي مناسب واقع شده است به طوري كه فاصله هتل شايگان كيش تا اسكله  تفريحي و اكثر مراكز خريد و بازارهاي جزيره كيش و تالار شهر و... نزديك مي باشد. رستوران هتل شايگان كيش با وعده صبحانه بوفه در صبح ها و با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي و فست فود در رستوران هاي مختلف خود آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد.هتل شايگان كيش داراي استخر سرپوشيده،سونا و جكوزي ، سالن بيليارد و خدمات ديگر مي باشد كه مسافران تور كيش در صورت تمايل مي توانند از انها استفاده نمايند و همچنين هتل شايگان كيش مجهز به سالن همايش با ظرفيت 180 نفر و ميتينگ روم با ظرفيت 15 نفر براي برگزاري جلسات ميهمانان تور كيش مي باشد. هتل شايگان كيشدر سال 1392 آخرين بازسازي خود را انجام داده است و در سال 2011 ميلادي به عنوان بهترين هتل در زمينه خدمات هتلداري و پذيرايي موفق به اخذ لوح زرين و تنديس طلايي از سازمان جهاني گردشگري اسپانيا UNWTO شده است.

هتل پارميس كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png kish Parmis Hotel

هتل پارميس كيش Kish Parmis Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره خوب و مجهز جزيره كيش است كه در سال 13855 در مركز شهر كيش افتتاح گرديد. هتل پارميس كيش در زميني به وسعت هفده هزار و پانصد متر مربع و در 9 طبقه بنا شده است و در مجموع با 152 اتاق ، 14 سوئيت ، 2 پنت هاوس مجلل آماده سرويس دهي به مسافران تور كيش مي باشد. هتل پارميس كيش با توجه به موقعيت عالي خود به مراكز خريد و گردشگري تنها هتل 55 ستاره كيش است كه تا اين حد به مراكز خريد و گردشگري كيش نزديك مي باشد. هتل پارميس كيش يكي از مجهزترين هتل هاي كيش مي باشد كه ميهمانان تور كيش در مدت اقامت خود ميتوانند از 4 رستوران هتل پارميس كيش با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي و رستوران سنتي لذت ببرند و همچنين هتل پارميس كيش داراي استخر و سونا، سالن بيليارد ، آرايشگاه زنانه و مردانه و... مي باشد كه مسافران تور كيش در صورت تمايل ميتوانند از برخي خدمات هتل  بصورت رايگان استفاده نمايند. هتل پارميس كيش داراي يك سالن گفتگو و يك سالن همايش مي  باشد كه آماده برگزاري جلسات و سمينارهاي گردشگران تور كيش است.

هتل شايان كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Shayan Hotel

هتل شايان كيش Kish Shayan Hotel يكي از هتل هاي قديمي 5 ستاره جزيره كيشاست كه در سال 13888 به گروه هتل هاي پارس پيوست. هتل شايان كيش در زميني به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترين منطقه جزيره كيش واقع در روبروي اسكله تفريحي كيش بنا شده است. اين هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتي شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلكس،30 سوييت ساحلي،2 ويلاي ساحلي،8 سوييت رويال،1 سوييت رويال دوبلكس با نماهاي رو به دريا و رو به جزيره آماده استقبال از گردشگران تور كيشمي باشد. هتل شايان كيش با موقعيت عالي خود به اكثر بازارها و مراكز تجاري  جزيره كيش و همچنين ساير جاذبه هاي ديدني كيش نزديك مي باشد. اين هتل داراي چندين رستوران مي باشد كه با انواع غذاهاي دريايي و فرنگي آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و از جمله رستوران ها مي توان  رستوران شمبلير،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتي و... را نام برد. هتل شايان كيش يكي از قديمي ترين هتل هاي كيش ميباشد كه در سال 13511 شمسي ساخته شده و سال هاي اخير به طور كامل بازسازي شده است و يكي از هتل هاي با كيفيت جزيره كيش مي باشد.


برچسب: هتل هاي 5 ستاره كيش، بهترين هتل هاي كيش، لوكس ترين هتل كيش، مجلل ترين هتل كيش، امكانات هتل هاي كيش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۳۱:۵۹ توسط:hengameh موضوع:

هتل هاي لوكس آنتاليا

هتل ملاس لارا آنتاليا

هتل ملاس لارا آنتاليا هتلي لوكس و 5 ستاره مي باشد كه در منطقه لارا شهر آنتاليا قرار گرفته است. اين هتل مجلل در سال 2009 ميلادي و در مساحت 15000 متر مربع براي توريست هاي تور آنتاليا بنا گرديده است. در ضمن هتل ملاس لارا آنتاليا زير مجموعه هتل هاي زنجيره اي ملاس مي باشد. اين هتل تا فرودگاه تنها 12 كيلومتر و تا مركز شهر 15 كيلومتر فاصله دارد. 

امكانات هتل ملاس لارا آنتاليا :

هتل ملاس لارا آنتاليا در 12 طبقه و 264 اتاق را دارا مي باشد. از امكانات اتاق ها مي توان به تلويزيون ، يخچال ، مبلمان شيك ، تخت خواب هاي بزرگ و ..... اشاره كرد. توريست هاي تور آنتاليا مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي بين المللي و اروپايي را سفارش داده و سرو كنند. در ضمن هتل ملاس لارا داراي ساحل اختصاصي مي باشد و خدمات هتل براي توريست هاي تور آنتاليا به صورت ALL مي باشد. همچنين هتل داراي امكانات رفاهي از جمله زمين تنيس ، باشگاه تناسب اندام ، اتاق ماساژ و .... براي گردشگران تور آنتاليا مي باشد. 

ديگر امكانات و خدمات هتل ملاس لارا آنتاليا :

خدمات 24 ساعته ، امكانات ويژه معلولين ، صندوق امانات و ....

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور آنتالياو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل كيليكيا كمر آنتاليا

هتل كيليكيا كمر آنتاليا هتلي لوكس و 5 ستاره مي باشد كه در منطقه كمر آنتاليا واقع شده است. اين هتل زيبا داراي يك ساحل اختصاصي براي توريست هاي تور آنتاليا مي باشد و مي توانند بهترين لحظات را سپري كنند. 

امكانات هتل كيليكيا كمر آنتاليا :

هتل كيليكيا كمر آنتاليا در مجموع داراي 460 اتاق شيك و لوكس مي باشد كه همه اتاق ها از امكانات ويژه اي برخوردار مي باشند. امكانات اتاق ها شامل تلويزيون ، يخچال ، مبلمان شيك ، تخت خواب هاي نرم و .... مي باشند. در ضمن همه اتاق ها داراي بالكن مي باشند كه منظره اي زيبا و رو به دريا دارند.  توريست هاي تور آنتاليا مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي اروپايي ، بين المللي و ... را سفارش داده و سرو كنند. هتل كيليكيا كمر آنتاليا براي گردشگران تور آنتاليا امكانات رفاهي از جمله باشگاه تناسب اندام ، استخر ، سونا و.... را در نظر گرفته است. 

ديگر امكانات و خدمات هتل كيليكيا كمر آنتاليا :

خدمات لباسشويي و خشكشويي ، زمين تنيس ، زمين بسكتبال ، صرافي و......

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور آنتاليا و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

 

 

هتل فم رزيدنس كمر آنتاليا

هتل فم رزيدنس كمر آنتاليا از هتل هاي 5 ستاره و لوكس مي باشد كه در منطقه كمر آنتاليا قرار گرفته است. اين هتل شيك در سال 2002 براي توريست هاي تور آنتاليا بازسازي شده است. هتل فم رزيدنس آنتاليا با فرودگاه تقريبا ً 50 كيلومتر فاصله دارد. 

امكانات هتل فم رزيدنس كمر آنتاليا :

هتل فم رزيدنس كمر آنتاليا داراي 246 اتاق لوكس و زيبا مي باشد كه همه اتاق با دكوراسيون خاصي طراحي شده اند. اتاق هاي هتل داراي امكاناتي از جمله تلويزيون ، يخچال ، مبلمان نرم ، تخت خواب هاي بزرگ و ... مي باشند. توريست هاي تور آنتاليا مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي تركي و بين المللي را سفارش داده و سرو كنند. از امكانات رفاهي كه هتل فم رزيدنس كمر آنتاليا براي گردشگران تور آنتاليا در نظر گرفته است مي توان به آبگرم ، حمام تركي ، استخر ، سالن تناسب اندام و .... اشاره كرد. 

 ديگر امكانات و خدمات هتل فم رزيدنس كمر آنتاليا :

خدمات لباسشويي و خشكشويي ، خدمات پزشكي ، باشگاه مخصوص كودكان ، ميز بيليارد و ......

 

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور آنتاليا و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل گلدن رينگ آنتاليا

هتل گلدن رينگ آنتاليا يكي از هتل هاي لوكس و 4 ستاره شهر آنتاليا مي باشد. اين هتل براي گردشگران تور آنتاليا از موقعيت جغرافيايي خوبي برخوردار مي باشد. هتل گلدن رينگ آنتاليا در مجموع 80 اتاق را دارا مي باشد كه اتاق ها داراي امكاناتي مي باشند. از جمله اين امكانات مي توان به يخچال ، تلويزيون ، مبلمان ، تخت خواب هاي نرم و .... اشاره كرد. در رستوران هتل انواع غذاهاي تركي و بين المللي براي گردشگران تور آنتاليا طبخ مي شود. همچنين هتل گلدن رينگ آنتاليا داراي امكانات رفاهي از جمله استخر ، سونا ، زمين تنيس ، سالن تناسب اندام ، زمين بازي مخصوص كودكان و ..... براي توريست هاي تور آنتاليا مي باشد. همچنين هتل داراي ساحل اختصاصي نيز مي باشد. 

ديگر امكانات و خدمات هتل گلدن رينگ آنتاليا :

كافي نت ، كافي شاپ ، امكانات ويژه معلولين ، خدمات خشكشويي ، فروشگاه ، پاركينگ و .....

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور آنتالياو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل آكا كارلوس آنتاليا

 

هتل آكا كارلوس آنتاليا هتلي 4 ستاره و لوكس مي باشد كه در منطقه كمر شهر آنتاليا قرار دارد اين هتل زيبا در سال 2003 ميلادي تاسيس شده و در سال 2005 براي گردشگران تور آنتاليا بازسازي شده است .

امكانات هتل آكا كارلوس آنتاليا :

هتل آكا كارلوس آنتاليا داراي اتاق هاي استاندارد و اتاق خانواده و به ويژه اتاق مخصوص معلولين مي باشد. گردشگران تور آنتاليامي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي بين المللي ، اروپايي را سفارش داده و ميل كنند. گردشگران تور آنتاليا مي توانند اوقات فراقت و استراحت خود را در سالن بيليارد ، سالن ماساژ سپري كنند.

ديگر امكانات و خدمات هتل آكا كارلوس آنتاليا :

سالن بدنسازي ، سالن زيبايي ، اتاق بخار و ....

جهت رزرو و خريد تور آنتاليا و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

مطالب مرتبط:

تور آنتاليا زمستان 95 

تور آنتاليا دي 95

تور آنتاليا بهمن 95

تور آنتاليا اسفند 95

تور آنتاليا نوروز 96  

 

تور آنتاليا از اصفهان


برچسب: هتل هاي آنتاليا، بهترين هتل هاي آنتاليا، لوكس ترين هتل آنتاليا، مجلل ترين هتل آنتاليا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۲۹:۵۵ توسط:hengameh موضوع:

هتل هاي 5 ستاره كيش

هتل گامبرون كيش

هتل گامبرون كيش يكي از هتل هاي 5 ستاره جزيره زيباي كيش مي باشد كه در زميني به مساحت 10500 متر مربع براي گردشگران تور كيش بنا شده است. اين هتل در شرق جزيره كيش و ما بين ميدان سيري و ميدان داريوش واقع شده است. هتل گامبرون كيش موقعيت مكاني خوبي دارد و به دريا و به پارك آهوان كه يكي از جاذبه هاي ديدني جزيره زيباي كيش مي باشد نزديكي دارد. از امكانات رفاهي هتل براي گردشگران تور كيش مي توان به استخر ، سونا ، سالن تناسب اندام ، اتاق ماساژ ، ميز بيليارد ، قايق سواري ، جت اسكي و ... اشاره كرد. 

ديگر خدمات و امكانات هتل گامبرون كيش :

فضاي سبز ، سالن زيبايي ، رستوران ، واي فاي ، خدمات پزشكي ، صندوق امانات و .... 

 

 

جهت رزرو و خريد تور كيشو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل پارميدا كيش

هتل پارميدا كيش از جمله هتل هاي ۵ ستاره خوب  جزيره كيش مي باشد كه دراوايل اسفند سال ۱۳۹۳ در نزديكي مجتمع تجاري كيش وروبروي پارك شهر كيش تاسيس شد.فاصله اين هتلتا فرودگاه با ماشين تنها ۲۰ دقيقه مي باشد. اين هتل پيشتر جزء هتل هاي ۴ ستاره كيش بود كه با توجه به كيفيت بالا ي هتل به هتل ۵ ستاره تبديل شد. هتل  گردشگران عزيز تور كيش  كه قصد رزرو هتل هاي ۵ ستاره را دارند حتما هتل پارميدا كيش را در نظر داشته باشند. با توجه به نوساز بودن اين هتل و امكانات آن اقامتي لذت بخش براي مسافران تور كيش خواهد بود.

 

  •  
  • امكانات هتل پارميدا كيش :

    از جمله امكانات هتل پارميدا كيشاستخر، اسپا،جكوزي،اينترنت پر سرعت، رستوراكافي شاپ ۲۴ ساعته، محوطه فضاي سبز،سالن همايش، سالن كنفرانس منحصر به فرد با اتاق هاي مالاقات در اندازه هاي مختلف مي باشد كه محل مناسبي براي سازمان هاي خصوصي و يا جلسات كاري و اداري مي باشد ، و اتاق هاي ۱ تخته ،۲ تخته و سوئيت مي توان اشاره كرد . اتاق هاي زيبا و لوكس هتل پارميدا از چيدمان و طراحي منحصر به فردي برخوردار مي باشد . مبلماني راحت ، نور كافي و پنچره هايي رو به مناظر شهر از ويژگي هاي اين اتاق هاي مدرن است . اما امكانات ويژه اي كه در اتاق ها به گردشگران ارايه مي شود همچون: حمام لوكس مجهز به وان ، سشوار ، تلويزيون ال سي دي و تلفن مي باشد.و مسافران تور كيش كه در اين هتل اقامت مي كنند به رايگان مي توانند از اين امكانات بهره ببرند.

هتل ترنج كيش

ساخت دو جزيره مصنوعي در هتل دريايي براي جذب پرندگان مهاجر و حفظ اكوسيستم طبيعي مجموعه انجام شده است‎ .‎ براي انتخاب منطقه مناسب جهت بنا اين هتل دريايي تحقيقات عظيمي در كل جزيره زيباي كيش انجام شده است  و منطقه شمال غربي به علت ‏يكدست بودن سطح دريا از ساحل تا حدود 1000 متر ، دليل انتخاب مي باشد‎.‎ بنابراين هتل ترنج كيش در شمال غربي جزيره كيش در منطقه ناب با اكوسيستم طبيعي ساخته شده است .اين هتل شامل 100 سوييت كه همگي بر روي دريا بنا شده و داراي كف شيشه اي ‎كه مسافران تور كيش مي توانند از داخل اتاق كف دريا را ببيند و  همين طور داراي ‏بالكن اختصاصي  مي باشد.  سوييت ها با اسكله اي چوبي به طول تقربي يك كيلومتر به هم متصل شده اند و چيدمان نهايي از بالا تصوير يك بته جقه را بر ‏روي خليج فارس به تصوير مي كشد .

 

 

امكانات هتل ترنج كيش

اين مجموعه در دو فاز،يك فاز هتل بر روي آب و فاز دوم هتل طبقاتي ساحلي تعريف شده است و همچنين رستوران ‏ساحلي ، كافي شاپ ، فست فود ساحلي ، رستوران بزرگ خورشيد بر روي آب با كف شيشه اي ، كافي شاپ ، رستوران فرنگي بر روي دريا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روي آب با ديد بسيار عالي از غروب و آبهاي آزاد خليج هميشه فارس را دارا مي باشد. و همين طور سالن اسپا‎ – ‎ماساژ با كف شيشه اي ، سالن ورزشي ‏كف شيشه اي ، خانه بازي كودك ، مزون ، سالن بيليارد و … مي باشد‎.‎ ‏ساير خدماتي كه هتل ترنج كيش ارائه مي دهد مي توان به وجود آتليه عكاسي ،خدمات خشكشويي ، اجاره خودرو ، سالن ‏بدنسازي و خانه كودك و اورژانس براي ميهمانان تور كيش اشاره كرد. ‏

واحد ها 40 متري ، 60 متري و 120 متري به ترتيب سوئيت فلت، يك خوابه رويال و‎ VIP 2 ‎خوابه مي ‏باشد. براي رفاه حال ميهمانان تور كيش از ماشين هاي گلف براي حمل و نقل استفاده مي گردد و براي جابه جايي ملزومات روزمره مورد نياز اتاق ها نيز از ‏ماشينهاي ترولي گلف استفاده مي شود‎.‎‏ ‏‏ اتاق هاي هتل ترنج كيش داراي ميني بار و اينترنت رايگان مي باشند و خدمات  اتاق ها به صورت روزانه صورت مي گيرد. هتل داراي ترانسفر رفت و برگشت به ‏فرودگاه و نيز ترانسفر روزانه به مراكز خريد براي ميهمانان تور كيش مي باشد.‏ ‏ ‏‏ ‎ 
‏ ‏ ‏ ‎ 

 

 ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏

 

 

 

هتل بين المللي پارميس كيش از سال 1385 تاسيس شد و يكي از پرخواهان ترين هتل هاي پنج  ستاره كيش مي باشد. اين هتل از مدرن ترين و پيشرفته ترين  هتل هاي جزيره  است، كه در لوكيشني عالي، نزديك به مراكز خريد و مناطق گردشگري و تفريحي مي باشد.هتل بين‌المللي پارميس كيش  از لحاظ كيفيت سرويس دهي و برخورد مناسب پرسنل , تنوع اتاقها , موقعيت مكانتي هتل،  و برخوردار بودن از امكانتي رفاهي با كيفتي عالي و بيشتر طرفدارن تور كيش  زيادي را از بين هتل هاي بين المللي كيش به خود جلب نموده است .

امكانات رفاهي هتل بين المللي پارميس كيش:

هتل پارميس  خدماتي را براي مسافران  تور كيش  خود دارد همچون  ترانسفر فرودگاهي رفت و برگشت،خدمات رايگان  از جمله  صبحانه و نهار به صورت بوفه ، سرو  انواع ميوه  در عصر و سرو چاي و قهوه در اتاق مي باشد. اين  هتل  داراي چهار رستوران، دو رستوران با انواع  غذاهاي ايرانى و فرنگى، رستوران سنتى با معمارى خاص و شيك  دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى ، استخر و سونا و جكوزي  مي باشد. 

 

 

هتل مارينا پارك كيش واقع در زيباترين منطقه جزيره كيش است اين هتل پنج ستاره به مساحت بيش از ده هكتار ساخته شده است با فضاي سبز زيبا با انواع گياهان و آب نماهاي بسيار جذاب آن را در سراسر كيش متمايز ساخته است. در دو طرف هتل  ساحل مرجاني و چشم نوازخليج فارس خودنمايي مي كند. اين فضاي زيبا، نظر  هر بيننده اي را به خود جلب نموده و اقامت مسافران رادر اين هتل با شكوه وسوسه انگيز مي نمايد. معماري خاص همراه با دكوراسيون و تجهيزات مدرن و شيك در كنار طبيعتي بكر تعريفي جديد از سفر را در ذهن متجلي مي‌سازد و مسافران تور كيش با اقامت در اين هتل مي توانند لحظات شاد را  در كنار خانواده سپري كنند.

 

امكانات هتل مارينا پارك كيش :

 

هتل مارينا پارك كيش داراي اتاق هايي در انواع استاندارد, دولوكس, سوئيت, رويال مي باشد كه هر كدام  با طراحي آرامش بخش ، فضائي دلنشين و ارام را به مهمانان تور كيش خود ارائه مي كند امكانات اتاق ها شامل يخچال به همراه ميني بار، چاي ساز به همراه چاي ،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي،ميز كار،مبل،چراغ مطالعه،بالكن و ... مي باشد.

هتل مارينا پارك كيش داراي استخر هاي آب شيرين متعدد، ساحل ماسه اي، ماريناي تفريحي اختصاصي، پارك بازي، سالن ماساژ تايلندي، اسكله اختصاصي با قايق، مركز غواصي، دوچرخه سواري، رستوران اختصاصي بام مارينا و ... مي باشد. ماساژورهاي تايلندي هم در هتل مارينا كيش مستقر هستند تا در صورت تمايل مسافران، از بين مدل هاي مختلف ماساژ تايلندي، لحظات آرامش بخشي را براي مسافران فراهم كنند.
اتومبيل هاي روز دنيا از ديگر امكانات هتل مارينا پارك كيش در بخش رنت كار است كه مي توانيد با اجاره يكي از اين اتومبيل ها، در جاده هاي زيباي جزيره كيش رانندگي كنيد.مسافران تور كيش با اقامت در اين هتل ميتوانند از امكانات آن به صورت رايگان بهره  مند  شوند.

 

 

 

مطالب مرتبط :  

تور كيش زمستان 95 

 تور كيش دي 95 

 تور كيش بهمن 95 

 تور كيش اسفند 95 

تور كيش نوروز 96 

تور كيش از اصفهان

تور كيش از مشهد


برچسب: هتل هاي 5 ستاره كيش، بهترين هتل هاي كيش، لوكس ترين هتل هاي كيش، مجلل ترين هتل هاي كيش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۲۷:۵۰ توسط:hengameh موضوع:

هتل هاي 4 ستاره گرجستان

هتل زپ پالاس گرجستان

هتل زپ پالاس گرجستان هتلي 4 ستاره مي باشد كه در منطقه تفليس شهر گرجستان واقع شده است. اين هتل داراي 32 اتاق مي باشد كه همه اتاق ها مجهز به يخچال ، تلويزيون ، مبلمان ، تخت خواب ، واي فاي و .... مي باشند. در رستوران هتل انواع غذاهاي گرجي و بين المللي براي توريست هاي تور گرجستان طبخ مي شود. همچنين هتل زپ پالاس گرجستان داراي امكانات رفاهي از جمله ماساژ، سونا ، آبگرم و .... براي گردشگران تور گرجستان مي باشد. در ضمن اين هتل داراي كاركنان مجرب بوده و به زبان هاي انگليسي و روسي تسلط دارند و مي توانند بهترين خدمات را به گردشگران تور گرجستان ارائه دهند.

ديگر امكانات و خدمات هتل زپ پالاس گرجستان :

سالن زيبايي ، فروشگاه ، اتاق جلسه ، كافي شاپ و .....

 

 

 جهت رزرو و خريد تور گرجستانو اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل كپالا گرجستان

 

هتل كپالا گرجستان يكي از هتل هاي 4 ستاره مي باشد كه در منطقه تفليس شهر گرجستان واقع شده است. اين هتل با فرودگاه تنها 15 كيلومتر فاصله دارد. هتل كپالا گرجستان به مراكز خريد و مناطق توريستي نزديك مي باشد و دسترسي توريست هاي تور گرجستان به اين مراكز به آساني امكان پذير مي باشد. 

امكانات هتل كپالا گرجستان :

هتل كپالا گرجستان داراي اتاق هاي تميز مي باشد و مجهز به تلويزيون ، يخچال ، تخت خواب ، واي فاي و ... مي باشند. همه اتاق ها داراي بالكن مي باشند كه منظره زيبا و روبه رود mtkvari دارند. در رستوران هتل انواع غذاهاي گرجي و بين المللي براي توريست هاي تور گرجستان طبخ مي شود. همچنين گردشگران تور گرجستان مي توانند با 5 دقيقه پياده روي از هتل به يكي از مهم ترين جاذبه گردشگري حمام هاي آبگرم گوگردي كه خاصيت درماني نيز دارند برسند. 

 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور گرجستان و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل او گالگر گرجستان 

هتل او گالگر گرجستان يكي از هتل هاي 4 ستاره مي باشد كه در منطقه باتومي شهر گرجستان قرار گرفته است. اين هتل به دليل موقعيت مكاني خوبي كه دارد هر ساله پذيراي زيادي از گردشگران تور گرجستان مي باشد. 

 امكانات هتل او گالگر گرجستان  :

هتل او گالگر گرجستان در مجموع داراي 20 اتاق مي باشد كه اتاق ها مجهز به يخچال ، تخت خواب ، مبلمان ، واي فاي و .... مي باشند. از امكانات رفاهي هتل براي توريست هاي تور گرجستان مي توان به ايوان مخصوص آفتاب ، كتابخانه ، خدمات نگهداري از كودكان و ... اشاره كرد. گردشگران تور گرجستان اوقات فراقت خود را مي توانند در باغ سرسبز هتل به خوشي سپري كنند. در ضمن هتل او گالگر گرجستان داراي كاركنان مجرب بوده و به زبان هاي آلماني ، روسي ، انگليسي مسلط بوده و مي توانند بهترين خدمات را به گردشگران تور گرجستان ارائه دهند.

 

 

 جهت رزرو و خريد تور گرجستان و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل بريتيش هاوس گرجستان

هتل بريتيش هاوس گرجستان هتلي 4 ستاره در مركز شهر تفليس گرجستان مي باشد. اين هتل 4 ستاره به مراكز خريد و توريستي نزديك مي باشد و توريست هاي تور گرجستان مي توانند با اقامت در اين هتل به راحتي به اين مراكز دسترسي داشته باشند.

امكانات هتل بريتيش هاوس گرجستان :

هتل بريتيش هاوس گرجستان درمجموع داراي 8 اتاق مي باشد كه اتاق ها از امكاناتي از جمله تلويزيون ، مبلمان ، تخت خواب هاي نرم و ....برخوردار مي باشند. همچنين توريست هاي تور گرجستان مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي بين المللي و گرجي را سفارش داده و سرو كنند.

ديگر امكانات و خدمات هتل بريتيش هاوس گرجستان :

خدمات لباسشويي و خشكشويي ، صندوق امانات ، ماهواره و .....

 

 

جهت رزرو و خريد تور گرجستان و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل پرزيدنت پلازا گرجستان 

هتل پرزيدنت پلازا گرجستان هتلي لوكس و 4 ستاره مي باشد. اين هتل در منطقه باتومي شهر گرجستان قرار دارد. هتل پرزيدنت پلازا گرجستان با فرودگاه باتومي تنها 15 كيلومتر فاصله دارد. در ضمن اين هتل زيبا كنار مجسمه مديا قرار گرفته است. گردشگران تور گرجستان با اقامت در اين هتل مي توانند به آساني به مناطق توريستي و مراكز خريد دسترسي داشته باشند.

امكانات هتل پرزيدنت پلازا گرجستان :

هتل پرزيدنت پلازا گرجستان در مجموع داراي 35 اتاق مي باشد كه همه اتاق ها از امكانات ويژه اي برخوردار مي باشند. از امكانات اتاق ها مي توان به تخت خواب هاي بزرگ ، مبلمان شيك ، تلويزيون ، يخچال ، واي فاي و .... اشاره كرد. رستوران هتل با دكوراسيون خاصي طراحي شده است كه توريست هاي تور گرجستان مي توانند انواع غذاهاي گرجي و بين المللي را سفارش داده و سرو كنند. گردشگران تور گرجستان مي توانند اوقات استراحت خود را در سالن تناسب اندام هتل به ورزش بپردازند. 

 

 

 

 

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور گرجستان و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

مطالب مرتبط :

 تور گرجستان زمستان 95  

تور گرجستان دي 95 

تور گرجستان بهمن 95 

تور گرجستان اسفند 95 

 تور گرجستان نوروز 96  

 

تور گرجستان از اصفهان


برچسب: هتل هاي 4 ستاره گرجستان، بهترين هتل هاي 4 ستاره گرجستان، مجلل ترين هتل هاي 4 ستاره گرجستان، لوكس ترين هتل هاي 4 ستاره گرجستان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۲۵:۴۰ توسط:hengameh موضوع:

هتل هاي 4 ستاره استانبول

هتل بلك برد استانبول

blakis1jpg.jpg

هتل بلك برد استانبول يكي از هتل هاي 4 ستاره و لوكس مي باشد كه در منطقه لاله شهر استانبول قرار دارد. اين هتل با فرودگاه آتاتورك تنها 16 كيلومتر فاصله دارد. هتل بلك برد استانبول از موقعيت مكاني خوبي برخوردار مي باشد و توريست هايتور استانبول مي توانند به آساني به مراكز خريد و مناطق توريستي و تاريخي دسترسي داشته باشند.

امكانات هتل بلك برد استانبول :

هتل بلك برد استانبول در مجموع 89 اتاق را دارا مي باشد كه از امكانات اتاق ها مي توان به يخچال ، تلويزيون ، مبلمان شيك ، تخت خواب هاي بزرگ و ...... اشاره كرد. همچنين توريست هاي تور استانبول مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي تركي و بين المللي را سفارش داده و ميل كنند و لحظات خوشي را در كنار عزيزانشان سپري كنند. هتل بلك برد استانبول داراي امكانات رفاهي از جمله استخر ، سونا ، حمام تركي ، ماساژ و ... براي گردشگران تور استانبول نيز مي باشد. 

ديگر امكانات و خدمات هتل بلك برد استانبول :

پذيرش 24 ساعته ، خدمات لباسشويي و خشكشويي ، صرافي ، سالن زيبايي و ....

 

 

جهت رزرو و خريدتور استانبولو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

 

هتل هيلتون پاركسا استانبول

هتل هيلتون پاركسا استانبول هتلي لوكس و 4 ستاره مي باشد كه در نزديكي پارك ماكا واقع شده است. اين هتل تا فرودگاه آتاتورك با ماشين حدود 30 دقيقه فاصله دارد. هتل هيلتون پاركسا استانبول تنها 2 كيلومتر از ميدان تكسيم كه يكي از مهم ترين ميدان هاي استانبول مي باشد فاصله دارد. هتل هيلتون پاركسا استانبول در سال 1990 ميلادي در منطقه بشيكتاش شهر استانبول براي گردشگران تور استانبول افتتاح شده است. 

 امكانات هتل هيلتون پاركسا استانبول :

هتل هيلتون پاركسا استانبول داراي 117 اتاق زيبا و شيك  مي باشد كه همه اتاق ها از امكانات ويژه اي برخوردار مي باشد. اين امكانات شامل مبلمان زيبا ، تخت خواب هاي نرم ، تلويزيون ، يخچال ، واي فاي و .... مي باشد. توريست هاي تور استانبول مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي تركي و بين المللي را سفارش داده و ميل كنند.  همچنين گردشگران عزيز تور استانبولمي توانند ساعات استراحت خود را در سالن تناسب اندام هتل به ورزش بپردازند. 

ديگر امكانات و خدمات هتل هيلتون پاركسا استانبول :

فروشگاه ، پذيرش شبانه روزي ، حمام تركي ، استخر و سونا و .....

 

 

 hiltonparksais4jpg.jpg

 hiltonparksais5jpg.jpg

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل دورا استانبول

هتل دورا استانبول از هتل هاي شيك و 4 ستاره شهر استانبول مي باشد كه با ميدان تكسيم كه از مهم ترين ميدان هاي شهر استانبول مي باشد تنها 10 دقيقه فاصله دارد. هتل دورا استانبول به جاذبه هاي توريستي و همچنين مترو 10 دقيقه فاصله دارد و توريست هاي تور استانبول با اقامت در اين هتل مي توانند به راحتي به اين اماكن دسترسي داشته باشند. 

امكانات هتل دورا استانبول :

هتل دورا استانبول داراي 119 اتاق مي باشد كه اتاق ها با دكوراسيون خاصي طراحي شده اند. اتاق ها داراي امكاناتي از قبيل تلويزيون ، يخچال ، مبلمان نرم ، تخت خواب هاي بزرگ ، واي فاي و...... مي باشند. در رستوران هتل دورا استانبول انواع غذاهاي تركي ، بين المللي و.... براي گردشگران تور استانبول طبخ مي شود. 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل سنترال پالاس استانبول

هتل سنترال پالاس استانبول يكي از هتل هاي 4 ستاره شهر استانبول مي باشد. هتل سنترال پالاس استانبول با ميدان تقسيم كه يكي از مهم ترين ميدان هاي شهر استانبول مي باشد كمتر از 100 متر فاصله دارد. اين هتل به دليل نزديكي به مراكز خريد و موقعيت مكاني خوبي كه دارد هر ساله پذيراي زيادي از گردشگران تور استانبول مي باشد.

امكانات هتل سنترال پالاس استانبول :

هتل سنترال پالاس استانبول داراي 107 اتاق شيك مي باشد كه اتاق ها به سبك عثماني و با وسايل شيك طراحي شده اند. اتاق هاي هتل شامل امكاناتي از قبيل مبلمان لوكس ، تخت خواب هاي بزرگ ، يخچال و..... مي باشند. همچنين در رستوران هتل انواع غذاهاي متنوعي براي گردشگران تور استانبول طبخ مي شود. توريست هاي تور استانبول مي توانند ساعات استراحت خود را در سالن تناسب اندام هتل به ورزش بپردازند و لحظات خوشي را سپري كنند. 

ديگرامكانات و خدمات هتل سنترال پالاس استانبول :

 اتاق ماساژ و آبگرم ، خدمات خشكشويي ، امكانات ويژه معلولين و....

 

 

جهت رزرو و خريد تور استانبولو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل پارك سيتي استانبول

 

هتل پارك سيتي استانبول يكي از هتل هاي 4 ستاره شهر استانبول مي باشد. اين هتل 4 ستاره در نزديكي ميدان تقسيم كه يكي از مهم ترين ميدان هاي شهر استانبول مي باشد واقع شده است. هتل پارك سيتي استانبول در سال 2010 براي توريست هاي تور استانبول بنا گرديده است. اين هتل به دليل موقعيت مكاني بسيار خوبي كه دارد هر ساله پذيراي زيادي از گردشگران تور استانبول مي باشد. هتل پارك سيتي تا فرودگاه آتاتورك 25 كيلومتر و با فرودگاه سابيها تقريبا 55 كيلومتر فاصله دارد. 

امكانات هتل پارك سيتي استانبول :

هتل پارك سيتي استانبول داراي 51 اتاق مي باشد. اتاق هاي هتل داراي امكاناتي از جمله تلويزيون ، مبلمان ، يخچال ، واي فاي و ..... مي باشند. توريست هاي تور استانبول مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي تركي و بين المللي را سفارش و ميل كنند. در ضمن هتل پارك سيتي استانبول براي كودكان زير 6 سال در صورتي كه به تخت اضافي در اتاق نياز نداشته باشند و براي كودك زير 2 سال در صورتي كه از تخت كودك استفاده كند رايگان مي باشد. 

ديگر امكانات و خدمات هتل پارك سيتي استانبول :

خشكشويي ، صرافي ، اتاق هاي خانوادگي ، خدمات نگهداري از كودك و ....

 

 

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

 

برچسب: هتل هاي 4 ستاره استانبول، بهترين هتل هاي 4 ستاره استانبول، مجلل ترين هتل هاي 4 ستاره استانبول، لوكس ترين هتل هاي 4 ستاره استانبول،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۱۹:۴۵ توسط:hengameh موضوع:

هتل هاي لوكس دبي

هتل لندمارك ريكا دبي

هتل لندمارك ريكا دبي يكي از هتل هاي 4 ستاره و لوكس شهر دبي مي باشد. اين هتل با فرودگاه بين المللي دبي تنها 10 دقيقه فاصله دارد. همچنين هتل لندمارك ريكا دبي تا ايستگاه مترو ميدان يونيون كمتر از 5 دقيقه فاصله دارد.

 امكانات هتل لندمارك ريكا دبي :

هتل لندمارك ريكا دبي دارابي 84 اتاق لوكس مي باشد كه از امكانات ويژه اي برخوردار مي باشند. از جمله امكانات اتاق ها مي توان به مبلمان شيك ، تخت خواب هاي نرم ، يخچال ، تلويزيون و ..... اشاره كرد. توريست هاي تور دبي مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي عربي ، بين المللي و... را سفارش داده و سرو كنند. از امكانات رفاهي هتل لندمارك ريكا دبي براي گردشگرانتور دبي مي توان به باشگاه تناسب اندام ، استخر ، سونا و... اشاره كرد.

ديگر امكانات و خدمات هتل لندمارك ريكا دبي :

صرافي ، فروشگاه ، صندوق امانات ، خدمات لباسشويي و خشكشويي ، امكانات ويژه معلولين و ......

 

 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور دبي و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل فورچون گرند دبي

هتل فورچون گرند دبي يكي از هتل هاي شيك و 4 ستاره شهر دبي مي باشد كه در مركز شهر قرار گرفته است. اين هتل 12 دقيقه با ساحل و كمتر از 4 كيلومتر با مركز شهر ديره فاصله دارد. هتل فورچون گرند دبي در سال 2010 ميلادي براي توريست هاي تور دبي افتتاح شده است.

امكانات هتل فورچون گرند دبي :

هتل فورچون گرند دبي داراي 98 اتاق لوكس و زيبا مي باشد كه همه اتاق ها مجهز به تلويزيون ، يخچال ، مبلمان شيك ، تخت خواب و... مي باشند. توريست هاي تور دبي مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي سنتي و اروپايي را سفارش داده و ميل كنند. گردشگران تور دبي مي توانند اوقات استراحت خود را از امكانات رفاهي كه هتل براي آنها در نظر گرفته كه شامل استخر ، سونا ، سالن تناسب اندام مي باشد بهترين بهره را ببرند. 

 

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور دبي و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل تاورز روتانا دبي

هتل تاورز روتانا دبي هتلي زيبا و 4 ستاره شهر دبي مي باشد كه در خيابان شيخ زايد واقع شده است. اين هتل با مركز خريد دبي مال و ساحل جميرا تنها 10 دقيقه فاصله دارد. در ضمن هتل تاورز روتانا دبي در مقابل بلند ترين ساختمان جهان كه برج خليفه نام دارد قرار گرفته است. اين هتل با فرودگاه بين المللي دبي تنها 12 كيلومتر فاصله دارد. هتل تاورز روتانا دبي به دليل موقعيت مكاني خوبي كه دارد مي تواند بهترين انتخاب براي توريست هاي تور دبي باشد. 

 امكانات هتل تاورز روتانا دبي :

هتل تاورز روتانا دبي در مجموع داراي 372 اتاق مي باشد كه همه اتاق ها مجهز به مبلمان شيك ، تخت خواب هاي بزرگ ، يخچال ، تلويزيون و .... مي باشند. هتل تاورز روتانا دبي داراي 5 رستوران مي باشد كه توريست هاي عزيز تور دبي مي توانند انواع غذاهاي بين المللي ، اروپايي و .... را در اين رستوران ها سفارش داده و سرو كنند. همچنين اين هتل داراي امكانات رفاهي از جمله استخر روباز ، تراس آفتاب ، سالن تناسب اندام و... براي گردشگران تور دبي مي باشد. 

 

 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور دبي و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل فور سيزن ريزرت جميرا دبي

هتل فور سيزن ريزرت جميرا دبي يكي از هتل هاي لوكس و 5 ستاره مي باشد كه در منطقه جميرا شهر دبي قرار گرفته است. اين هتل تا فرودگاه بين المللي دبي تنها 20 كيلومتر فاصله دارد. از مزاياي هتل فور سيزن ريزرت جميرا دبي نزديكي به برج خليفه و مراكز خريد براي توريست هاي تور دبي مي باشد. 

امكانات هتل فور سيزن ريزرت جميرا دبي :

هتل فور سيزن ريزرت جميرا دبي در مجموع داراي 273 اتاق مي باشد كه اتاق ها لوكس و شيك بوده و داراي امكاناتي از قبيل تلويزيون ، يخچال ، مبلمان ، تخت خواب ، واي فاي و .... مي باشند.  در رستوران هتل انواع غذاهاي بين المللي و اروپايي براي توريست هاي تور دبي طبخ مي شود. از امكانات رفاهي هتل فور سيزن ريزرت جميرا دبي كه براي گردشگران تور دبي فراهم شده مي توان به زمين تنيس ، باشگاه بدنسازي ، استخر و .. اشاره كرد. 

 

 

 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور دبيو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل پولمن ديره دبي

هتل پولمن ديره دبي يكي از هتل هاي 5 ستاره ولوكس مي باشد كه در منطقه ديره شهر دبي قرار گرفته است. اين هتل زيبا از موقعيت مكاني خوبي برخوردار مي باشد و به بزرگترين مركز خريد دبي نزديكي دارد. توريست ها ي تور دبي به راحتي مي توانند به اين مراكز دسترسي داشته باشند. همچنين هتل پولمن ديره دبي تا فرودگاه دبي فاصله چنداني ندارد. 

امكانات هتل پولمن ديره دبي :

هتل پولمن ديره دبي داراي 317 اتاق لوكس و مجلل مي باشد كه همه اتاق ها از امكانات خاصي برخوردارمي باشند. از جمله امكانات اتاق ها مي توان به تلويزيون ، مبلمان شيك ، تخت خواب هاي بزرگ ، واي فاي ، يخچال و ... اشاره كرد. هتل پولمن ديره دبي داراي چندين رستوران مي باشد كه انواع غذاهاي بين المللي و اروپايي در اين رستوران ها براي گردشگران تور دبي طبخ مي شود. از امكانات رفاهي هتل براي توريست هاي تور دبي مي توان به ميز تنيس ، زمين گلف ، باشگاه بدنسازي ، اتاق ماساژ ، استخر و...... اشاره كرد. 

 ديگر امكانات و خدمات هتل پولمن ديره دبي :

صرافي ، سالن زيبايي ، خدمات خشكشويي ، پاركينگ و ......

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور دبيو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبي زمستان 95

تور دبي دي 95 

تور دبي بهمن 95 

تور دبي اسفند 95

 

تور دبي نوروز 96


برچسب: هتل هاي 5 ستاره دبي، بهترين هتل هاي دبي، لوكس ترين هتل هاي دبي، مجلل ترين هتل هاي دبي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۱۶:۲۴ توسط:hengameh موضوع: